Kvällen på lördagen

Nu så ska jag ta och berätta om lördagskväll. Precis där vi slutade i förra inlägget. Jag och min kusin tog en buss som gick vid 6 tiden till hemmesta där vi satt och väntade på bussen som skulle gå till saltarö där feffe skulle hämta oss så att vi kunde dra hem till feffe, men det blev lite ändrade planer så josefin och hennes mamma plockade upp mig och karro i hemmesta c. När vi väl kommit hem till feffe så började vi att hälla upp champagne, det var mycket gott. Eftter en liten stund så hällde feffe i ett par hallon i drickan, det var gott men det var inte lika gott som innan och det höll vi alla med om. Sen så ringde alex, rille och ahlers och frågade om de kunde ta en sväng förbi och kolla läget, och det fick dom. När de väl kommit så gjorde vi typ samma sak, bara att vi hade en aning roligare. Sen så åkte dom hem och vi åkte vidare hem till matte där vi hade det väldigt skoj. Tyvärr så har jag inga bilder som jag tog under kvällen men jag är säker att josefin eller feffe har det, då kan ni får se lite grann hur vi hade det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0