Dagen idag

Hej hej gott folk! Idag så har det bara varit en helt vanlig skoldag (precis som vanligt då). Fast den har varit ganska chill ändå, jag har haft en inställd lektion och det var jävligt skönt men det var tråkigt att det var på den första lektionen, då kunde jag ha haft sovmorgon jö! Men så blev det inte, istället så hängde jag med josefin (som också hade inställt), adrian, rubin, stefan och kanske några till. Vi bara gick runt och hade tråkigt typ. Sen så var dagen ganska så normal annars, det hände lite tråkiga saker men det löste sig tillslut och dagen blev helt plötsligt skit bra! Vi har också suttit i vårsolen (det var jävligt skönt), men vem älskar inte våren?
JUSSTE! Glömde att berätta om att vi hade någon slags teater snubbe som kom till våran skola och som skulle lära oss massa shit om teatern. Vi skulle bara vara tysta och lyssan på honom, stackarn! jag, jossan och feffe satt och snackade & garvade typ hela lektionen, han sa tyst ett par gånger och tillslut så tappade han tålamodet och ba: HALLÅ! Tror ni att jag inte hör er eller? Jag ba: jag vet inte.. (skämdes som in i) han ba: Hallå!? Det var så jävla pinsamt, jag vet inte om vi öppnade käften efter det asså! Haha! :D


JONAS, FEFFE OCH JOSSAN STEKER I VÅRSOLEN!





SITTER OCH VÄNTAR PÅ ATT LEKTIONEN SKA BÖRJA.


OCH SEN SÅ HAR VI ANTFOLK OCH SIN SUPER COOLA MÖSSA HAN
GORT PÅ SYSLÖJDEN, DET MÅSTE NI JU HÅLLA MED OM!


Puss och kram / Nädeli


Kommentarer
Postat av: Natta

Helt sick dag, det har både hänt bra och dåliga saker, men det är bara livet.

2009-03-18 @ 17:23:12
URL: http://cottoncandies.blogg.se/
Postat av: Antfolk

Det är min mössa säljer den för högst bjudande!

2009-03-18 @ 21:11:11
URL: http://sdf
Postat av: Natta & Jossan

vad sägs som 20 kronor? :)

2009-03-18 @ 21:13:32
URL: http://cottoncandies.blogg.se/
Postat av: Antfolk

30 o den är din. :P

2009-03-18 @ 21:24:44
Postat av: Natta

HAHA! Ska tänka på saken! ;)

2009-03-18 @ 21:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0