Fredagen är här

Hejsan svejsan, hade ni en rolig fredag gott folk? Det hade i alla fall jag och josefin, vi kollade på bio och sen så åkte jag hem till min kusin så kom hem till mig, det var så kuligt så, men såhär började den;

Fredag: Äntligen så var det fredag, den har jag längtat länge på (åter igen), men vem längtar inte efter den? I alla fall, direkt efter skolan så gick jag, jossan hem till alex. Vi 3 + ahlers och adrian skulle nämligen gå på bio. Adrian kom efter ett tag och då så satte vi oss alla och kollade på en film, kommer inte ihåg vad den heter men en film var det i all fall, vi snackade väldigt mycket om dagens insident, där jag jossan och feffe tydligen blev anmälda för mobbning fast vi inte gjort ett skit, kul va? Så var väldigt arga just då, men i våran skola, där kan man fan bli anmälda för vad som helst, det är helt otroligt. Sen så skulle vi åka, jag kommer inte ihåg vart vi mötte ahlers men jag tror att det var i mölnvik (minnet är inte riktigt klart där) sen så åkte vi in till stan. När vi väl kommit fram till bion isergels torg så hade vi v'äldigt svårt att välja film, vi ville kolla på en film som jag tror hette taken men ingen för utom ahlers har fyllt 15 så vi fick inte se dan, från en 15-årsgränsig film till: BEDTIME STORYS, värsta banfilmen, adrian sa att den skulle vara skön så vi satsade på den. Fyfan vad dålig den var! Den var så dålig att jag och ahlers drog när det kanske var 5-10 minuter kvar, vi orkade helt enkelt inte mer. Istället så träffade vi feffe som var där och väntade på oss för att vi skulle möta henne i stan. När resten kommit ut så gick vi genast därifrån. Vi gick till donken för att gå på toa, det var ju en enorm kö i bion så vi fick gå ända dit. Efter ett tag så märkte jag att jag glömt min mobil i biosalongen, så vi får såklart gå tillbaka, men det var proppat med folk så vi kom inte in till biosalongen på ett tag, men tillslut så fick jag den. Och sen så åkte vi tillbaka till värmdö och åkte hem, jag hade väldigt bråttom för jag skulle träffa min kusin karro när jag kom hem, men hon hade gått och lagt sig så jag satt ensam på mitt rum hela natten och hade inget att göra, det var jätte kul, eller inte.


Sitter och väntar på bussen


Snygg bild, jag vet :p


Och nej, adrian har inte så lång näsa, bilden blev lite konstig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0