160års kalas, och kvällen.

Nu så var det famor och farfars tur att ha kalas, eller vad man ska kalla det, vad kallar man fest för gamlingar? Aja, vi säger kalas. I alla fall, jag vaknade typ klockan halv 11 då jag gick upp och hälsade på min kära kusin, allt var bra med henne så jag fortsatte dagen med att göra mig i ordning tills 30 pers från svenne släkten skulle komma. De kom familj efter familj, och jag har tydligen 3 sysslingar som jag inte ens visste existerade, vi verkar ha ganska bra kontakt i den här familjen, inte sant? Dagen var inte så speciellt rolig, jag och karro satt istället och räkande hur många timmar & minuter det var kvar tills det var dags att fara iväh till feffe där vi skulle ha våran egna lilla fest med några kompisar och dricka t.ex champagne. Det vi gjorde var att spelar biljard, spela kort, äta, sjunga karaoke, kolla på bio och massa annat, det gjorde min släkt, men sen så for jag och karro iväg, och det som hände efter det berättar jag i nästa inlägg.


Visst är jag och min kusin karro lika varandra? Höhö

/ Nädeli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0