Navelpiercing

Igår så tog jag och josefin navelpiercing. Jag tog det för andra gången och hoppas att det blir bra den här gången. Jag tror att det var andra gången för josefin också men är inte riktigt säker. Haha, josefin var jätte nervös hela dagen och frågade mig massa frågor om och om igen, samma typ 10 gånger, haha. Men jag vet hur det var när man skulle ta första gången, man skulle liksom fråga alla som hade navelpuercing hur det kändes och massa. Jag blev mer nervös när jag väl kom in i, ja vad ska man kalla det för? Piersing-affären eller vad man nu kallar det, men ändå så gick det jätte bra att göra dom. Vi båda tog någonslags vit sten som skimmrar i regnbågsfärger typ, den är spetsig och faktiskt rätt fin. Äntligen är det över i alla fall.

      


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjenare småflickor, jag har ett litet erbjudande med fullt medlemskap i GUCCI´s nya clubhouse och vill här med ha eran sida som reklam för våra kläder & skor, efterssom att ni ni har nått 864 000 besökare så har ni en stor chans att få folk att gå med. när ni skrivigt på kontraktet så får ni också med 100,000 kr var från The Gucci Clubhouse, för att kunna nå mig har ni min mailadress: [email protected], eller så kan ni ringa på 08 569 44 ha de bra

2009-04-22 @ 21:33:41
Postat av: Anonym

vem tror på johaneriksonnGUCCI@live .se

@gucci.com och vi hade trott dig johan !

2009-04-25 @ 18:47:03
Postat av: Natta

em? jahaja

2009-05-25 @ 21:23:07
URL: http://cottoncandies.blogg.se/
Postat av: Natta

http://www.viraltrafik.se/?nattaws

2009-05-25 @ 21:24:34
URL: http://cottoncandies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0